Hana… ( poslednja prica)

Zevsova ćerka

  • Znam da umem da razočaram, ali hoću da znaš, bez obaveze da to nešto znači ili da je iskupljenje za nešto… da nema dana, nema sata da mi ne prošetaš kroz misli…
  • To je nesto novo za mene..
  • Ne moras da razumes, samo sam hteo da to znas…
  • Mislim da decak koji sedi za tvojim kompom i koji je verovatno lopov… ukrao ti je sifru i otvorio tvoj sef…Ne, samo ne mogu da verujem, u ono sto citam..
  • Izvini, moram da idem.

DSC_0039

  • Tu sam.
  • Bas si brz… Ne secamo se dokle smo stali?
  • Sećamo se..
  • Ok.
  • Znam šta sam rekao… tako je… i dalje ne možeš da poveruješ?
  • Neobicno je, ali ti verujem.
  • Znam da mi veruješ :)… drago mi je zbog toga… znam da mi uvek veruješ…
  • Nije to problem… problem je da egoista prizna svom odrazu u ogledalu to je vezano za krv i pepeo.. za tu pricu, nacin na…

View original post 718 more words

Leave a Reply

