Zar sam to? Jednačina kože tetiva i kosti. Zagonetka.

Zevsova ćerka

Krv I ptica…

1. Jutro

Naravno…Roletne cepaju sunce na linije, nova slikarska tehnika. Izbledeće. Koliko je sati? Dobro jutro. Dobro jutro… Osmehnuo se, ali mu nisam videla oči. Sanjamo ono što smo nekada videli, osetili. Mirišu urme. Lepljivo. Nije me pogledao, ali se osmehnuo. Nisam ni razmišljala o tome do sada. Čudno. Da li je govorio? Ne? Rekao je da se ne bojim. Da želim. Želela sam? Osećam i dalje na kolenima, nelagodno je, ali ako ne mogu da dodirnem uživaću. Ne mogu ove farmerke opet. Čarape… Plavo, plavo, plavo. Nemoj se umivati dok se ne setiš. Umišljaš. Majica. Plavo i belo. Da. Zašto on? Miris urmi i voska. Rekao je da se ne bojim. Bojala sam se. Uživala. Niz koleno, da niz koleno, poluspirala niz list. Ježim se, i sada. Ispod članka, izmedju palca i kažiprsta. Belo pero. Nekada su ih koristili za pisanje. Draga moja. Drhtim, volim, sanjam…

View original post 5,669 more words

4 comments

  1. epicfantasyweb · 4 Days Ago

    Nema više Minje? Minja se završila? Samo tako?
    A ovo mi se sviđa, taman da obnovim gradivo o Strancu 😁

    Liked by 1 person

Leave a Reply

