Sest godina unazad…

Zevsova ćerka

Pogledala ga je ispod obrva a zatim upitala:

  • Zašto svaki put uzmeš baš tu cigaru?

Pogledao je najzavodljivijim pogledom a zatim rekao:

  • Zato što znam da je meni namenjena. U momentu kad je okreceš ti pomisliš na mene, pa  velim što da je ja ne uzmem kad je svakako meni namenjena.

Prolazili su je trnci, saznanje da razgovara sa njim je bilo dovoljno da ih pokrene. Molila se tiho u sebi: Samo da mi ne zadrhti galas.

  • Nisam znala da razgovaramo, čini mi sa da jedno dve godine nismo progovorili?

Inat je progovorio. Bes zbog činjenice koju mu iznosi. On je pušio njenu tanku cigaretu držeći je čvrsto u desnoj ruci između malog i domanjeg prsta. Dim mu je išao u oči i zbog toga je izgledalo kao da namiguje desnom stranom lica. Pomno je slušao Minju ali ni jednog trenutka nije skidao zajedljiv izraz sa lica. Vratio se svojim dobro…

View original post 2,632 more words

3 comments

  1. Опасница ова Миња

    Like

Leave a Reply

