Nemojte!

Svakog jutra uz kafu citam svoje price koje sam nekada pisala i sada ih ponovo objavljujem.  Nakon toga citam sve ostale price. To radim iskljucivo i jedino zbog sebe. Volim da citam. Volim i da pisem. Ne interesuje me ko ce me i da li ce me uopste citati, niti citam druge radi toga da bi oni mene citali. Sve su to gluposti i nebuloze. Ono zbog cega je nastao ovaj post je to sto me vredjaju vase zvezdice koje udarate a niste procitali tekst. Nemojte! Meni to ne treba! Ni zvezdice ni citanje.

15 comments

  1. Slicno nesto napisah i ja na stranici “nista mudro” ali tako to funkcionise na zalost

    Liked by 1 person

  2. Hank Moody · August 7

    Ja šta god pročitam, ostavim zvjezdicu 🙂 Ne ostavim uvijek komentar, ali ako vidiš da sam nešto “lajkovao” znaj da sam pročitao 🙂 Samo što možda u tom trenutku nisam imao šta za reći.

    Liked by 3 people

  3. epicfantasyweb · August 7

    Slažem se 😊 nekad mi je glupo da stalno komentarišem, ali čitam sve. Uživaj i opšteno 😘

    Like

  4. vesalca · August 7

    Očito već sad imenom prodaješ postove 😉

    Like

  5. Retka Zverka · August 7

    Želim da te pitam na osnovu čega znaš da je neko udario lajk a da nije ni pročitao? Pitam te to zato što to nije tako jednostavno zaključiti na osnovu WP-ove statistike. Za to su potrebni oni klasični kaunteri poseta, gde se vidi s koje IP adrese je neko došao i koliko se zadržao, pre nego što je nešto lajkovao ili ostavio komentar. A opet ni to ne mora da bude pouzdan pokazatelj, jer neko može da čita i iz WP ridera, naravno, pod uslovom da prati blog.

    Znaš šta, kako god da je, mislim da je najbolje da se ne obazireš ni na lajkove, ni na to da li je neko nešto stvarno pročitao ili nije. Ti pišeš jer to voliš i zbog sebe, a to je za tebe važno. Srdačno te pozdravljam! 🙂

    Liked by 3 people

  6. snoviumeni · August 7

    To sto sam procitala, dala sam do znanja da mi se dopalo. Pisi. I ja pisem sebe radi. Pozdrav

    Like

  7. luciaabundanca · August 7

    Ma kakve veze da li ko i zbog cega udara zvezdice. Mislim da ima mnogo drugih stvari na koje mozes lepse utrositi energiju. Uzivaj u svom pisnaju, samo to je bitno! Pozzzz!

    Liked by 1 person

  8. skitara0404 · August 7

    Draga kceri Zevsova, ovo sam zelela da ti kazem: pojavila si se nedavno u mojoj kuci, divna i nenametljiva i hvala ti sto si tu. Pokusala sam da “uskocim”, ali si neko ko ima nit i ostavljam te za vreme kada cu moci da uhvatim tu nit. I zvezdice cuvam za tada.
    A da te razumem, razumem. Pisem zato sto moram (i sama svoju nit vezem i prratim), i nije uvek lako. Znam da ljudima cesto nije do citanja, a da me zaboli taj lajk na blanko, zaboli, zapitam se, kakvo to misljenje o meni imaju ti ljudi koji mi lajkuju post na fb-u, a da pritom i ne provire unutra. Misle li da sam povrsna? Misle li sa sam sujetna?
    Hej, pa mi smo deca, kceri! Ili je to bolest odraslih?

    Liked by 3 people

    • Слажем се сасвим,јер неко ко лупи пет-шест звездица у минути нема шансе да је све то прочитао,а дешава се…ваљда мисле да то некоме прија,а у ствари ефекат је супротан сасвим

      Liked by 1 person

  9. arrow3 · August 8

    Često nemam “tekstualno” 🙂 Kad imam kažem jasno i glasno. Samo što i ovde nas ima “od sorte” što bi rekli moji južnjaci.

    Liked by 1 person

  10. Boban · August 8

    Sve je već napisano u komentarima iznad,…

    Nažalost se sve više svodi, da ljudi lajkuju samo “make-up” objavljenog. Vizuelnu privlačnost napisanog, zanimljiv naslov, lepu sliku, i to je sve. Sve je manje čitanja, upuštanja u temu, razmišljanja o njoj, suosećanja…

    I to sve zbog marketinga koji nas okružuje, brojke koje su prisutne za povećavanje prodaje. Sad ko prodaje ego, điđamiđe, sebe,… ne mari! Pridružiću se komentarima iznad, piši zbog sebe…

    Veruj postoje ljudi koji čitaju tvoje stvari napisane i to ispoštuju, zvezdicom, komentarom ili tišinom. Osvrni se oko sebe, pogledaj neki parkić u gradu, gradski prevoz, ima još pojedinaca koji drže u rukama knjige i čitaju. Malo njih, ali postoje (zato veruj ima nas i ovde “takvih”)… 🙂

    Nedaj se Ines, piši još godinama, Ines… 😉

    Liked by 2 people

  11. Shonery · August 9

    Takođe lupam zvezdicu na ono što čitam… Nemoj da se nerviraš od ranog jutra, nije zdravo… 😀

    Liked by 1 person

  12. brlogingblog · August 9

    Uvijek lajkujem ono sto procitam jer sve sto je napisano ima neku vrijednost kao i svoje citaoce. Nekada se desi da sam na telefonu pa ne mogu da lajkujem objave na wordpressu zato lupim lajk na objavi na fejsu pa kad dodjem kuci ili nadjem vremena da procitam lajkujem i na wordpressu jer to su uglavnom blogeri koje redovno citam naravno da ne citam sve koje pratim. Uostalom kome treba statistika neka smo samo zivi i zdravi procitat ce neko. Postoje i oni cije tekstove zaista volim jer su puni ljubavi poput tekstova (ipak necu napisati cijih) redovno ih lajkujem nekada i podijelim iako mislim da on nikada nije procitao nista moje. To nije razlog da mi njegove price budu manje drage. Prestani da se bavis racunanjem i samo nastavi da pises.

    Liked by 2 people

  13. priceiutisci · August 14

    Ponekad,reakcija nije poželjna,ali kasnije može biti podsticajna.Evo ja baš sada posmatram fotografije jedne koleginice sa djacima,koja je opisana kao skromna osoba….Mada, mene njene poze navode na razmišljanje “Najbolja sam i iznad svih”.Uzela žena kameru i priča ….Zato ,sve što Vam prija to radite.Pozdrav 🙂

    Liked by 1 person

  14. leptirica · September 2

    Ja sve čitam, ponekada lupim zvjezdicu na tvoj tekst samo kad vidim uvod jer se sjetim da sam čitala. Zanima me samo zašto uglavnom repostuješ stare tekstove a ne pišeš nove, puni se memorija bloga i ostaje manje mjesta za nove riječi… ☺

    Like

Leave a Reply

