Dotakla sam Nebo…

IMG-20170702-WA0001Trebalo je tako malo, samo jedan trzaj i pogled na gore, bilo je tako blizu, na dohvat ruke, mogla sam ga dodirnuti i sacuvati deo za neke druge dane kada ce opet glumiti svoju nedodirljivost. Odustala sam. Trenutak je bio isuvise uzbudljiv da bi se ikada mogao ponoviti. Nije ni primetilo moj dodir niti je meni smetala njegova nezainteresovanost, vodili smo ljubav potpuno se prepustajuci trenutku. Ipak, uprkos svojoj ogromnosti…Pocelo je da ispusta zvukove. Sve jace i prodornije dok je moja ruka vesto prelazila preko njegovih oblina diveci se snazi i jacini, velicini. Ocarano sam ga posmatrala i pozelela da upijem svu strast nabreklu u raznim oblicima, zelela sam da se osetim toliko mocno… mocno da…. mogu sevati. Zelela sam da grmim nove zvukove, krikove, vapaje da stvorim neku sasvim novu melodicnu pojavu. Nisam. Bila sa mirna. Pustila sam ga da me navodi, da me ocarava i usmerava. Sedela sam na travi mirno i stalozeno, van svog tela, gledajuci ga zeljno, prodorno i podatno…cekala sam trenutak u kome cu osetiti kapi po licu, po kosi, po citavom telu…jer dotakla sam Nebo!

18 comments

  1. Pixel · July 16

    E to je Zevsova ćerka.

    Liked by 1 person

    • Daisy · July 16

      😁
      Hvala ti! Nista me ne inspirise tako kao Nebo..

      Like

  2. epicfantasyweb · July 16

    Ponestalo reblogova? 🙂

    Liked by 2 people

  3. Недостојан коментара,скидам шешир и дубоки наклон

    Liked by 2 people

  4. Hank Moody · July 16

    Daj još trenutaka, kćeri Zeusova. Čekao sam kad će nešto novo izaći 🙂

    Liked by 1 person

    • Daisy · July 16

      Pa rekla sam nemam na cemu pisati. Nisam kuci, na putovanju sam. Mada ovaj trenutak nije umeo da saceka neko drugo vreme, omak’o se kao slucajni orgazam😉

      Liked by 1 person

      • Hank Moody · July 16

        Samo nek se omiču ti slučajni orgazmi 😉 Pohrani ih. Nek stoje, pa kad se vrate, pretoči ih u riječi.

        Like

      • Daisy · July 16

        hahaha nema sanse

        Liked by 1 person

      • Shonery · July 16

        Slučajni orgazam? To me podseća na: kupala se bazenu i slučajno zatrudnela… 😀

        Inače, dobar ti ovaj nebeski trenutak…

        Like

      • Daisy · July 16

        Ajde, necemo bas uvek biti ozbiljni 😉
        Hvala ti i meni je bilo dobro

        Liked by 1 person

  5. belabojica · July 16

    Celestial erotica

    Like

  6. Лепо, имагинативно, инспиративно…
    Поздрав!

    Like

Leave a Reply

