IF YOU LOOK CLOSELY, THE EYE PICKS UP MORE THAN YOU THINK. A SIMPLE BLUR BECOMES SOMETHING, A LIGHT BECOMES A SHAPE. A WORLD BECOMES COLOURFUL….

Zevsova ćerka

300743.3751303

Zašto bi iko ikada očekivao od mene, od tebe od bilo koga da je savršen? Nismo savršeni…grešimo ovim ili nekim drugim korakom. Već smo opasno pogrešili i na skali savršenstva smo pali jedan stepen niže. Ne očekujem da se ljudi ponašaju onako kako sam donekle možda priželjkivala. Svako je ono što jeste i ništa drugo i ništa treće. Nije ono za koga ga smatramo, ma koliko poznavali bilo koju osobu. Bliske osobe posebno. Oh..tako su nesavršene…tako smo ih lepo obukli kao majka svoje dete i vezali mu satensku traku u kosu. Ali i to dete zaplače i to dete ima svoje momente nesavršenstva. Kako sam se ikada mogla ponašati u skladu sa očekivanjima drugih ljudi? Šta sam trebala biti da bih svima odgovarala? Da bih tebi odgovarala ili sebi. Šta? Koje sam reči smela iskoristiti, kojom metaforom zameniti stvarno značenje određenih stvari? Zašto? Da bi ti bio srećan? Ti ne…

View original post 433 more words

9 comments

  1. Без питања нема ни одговора,само се ти запиткивај

    Liked by 2 people

    • Daisy · June 26

      Neko mi je vec skrenuo paznju kako su moji tekstovi puni upitnika. Izgleda da ne umem drugacije nego tako. I sto je jos cudnije ne razmisljam o tome , to shvatim tek na kraju kad ponovo procitam 🙂

      Liked by 1 person

  2. thirstydog1 · June 26

    taj niko sve i da hoće ne može biti savršen. ni dobar ne može, ni loš, čak ni zao. možda.

    Liked by 1 person

    • Daisy · June 26

      Ali pre svega mozda i ne zeli da bude bilo sta do… niko 🙂
      Hvala sto citas 😉

      Liked by 1 person

  3. thirstydog1 · June 26

    svi smo mi, možda, niko i neko. piši …

    Liked by 1 person

  4. epicfantasyweb · June 26

    Vatreni ljudi i kako ih otjerati od sebe 😆

    Like

Leave a Reply

