Plitko vreme…

Odgurnem vreme u stranu da proverim sta se desava. Ugledam mnoge prilike i porazgovaram sa njima, nisu se opametile iako je proslo dosta vremena od tada i izrasle su u sanse ali su ostale jednako plitke. Uvek im je bilo vaznije kako izgledaju nego sta zaista jesu. Nedostatak volje za pridikama i kritikama me je sprecio da ostanem sa njima, tako da sam zavirila malo dublje u to isto vreme. Shvatila sam da se u tami skriva neka gola istina. Razumem je, sve sto je golo treba sakriti necim, nisam zelela da je ometam. Produzila sam dalje i stigla do ogledala ciji je odraz opet bila ona. To me je nateralo da se zaustavim i razmislim. Mozda se ipak trebam vratiti do nje, ogoliti je potpuno. Ponekad je to ono sto joj je najpotrebnije. Suocavanje. Kako sam joj prilazila palo mi je na pamet da se mozda radi o necem drugom, da to mozda nije samo gola istina. Shvatila sam da sam u pravu kad sam osvetlila tamu u kojoj se skrivala. Gola istina nije bila nista drugo nego sram.

 

 

22 comments

  1. bloodybutterfly · April 21

    …sve sto je golo treba sakriti necim… 👏
    Ipak, nekada stvarno moramo da ogolimo istinu i suočimo se. ☺

    Liked by 4 people

  2. По твојим речима,рекао бих врло образована жена

    Liked by 2 people

  3. Храбро је угледати (сопствени) срам у истини.
    Готово подвиг.
    Поздрав!

    Liked by 2 people

  4. belabojica · April 21

    A nekad je bolje okrenuti se pobeći na neku suprotnu stranu dok još uvek imaš nešto na sebi.

    Liked by 2 people

    • Zevsova cerka · April 21

      Ne možeš obući prošlosti ništa što nije imala na sebi dok je bila sadašnjost. Sećanja su samo onakva kako su se dogodila.

      Liked by 2 people

      • belabojica · April 21

        Nisu uvek. Um ih prekroji, izbledi, ulepša ili poružni. Je l’ ti sesdesilo nekad da se ti i još neka osoba sećate iste stvari na drugačiji način? I što vreme duže prolazi, neki delovi odeće ili nestanu ili dobiju drugu boju.

        Liked by 2 people

      • Zevsova cerka · April 21

        Probala sam ali uvek završi isto. Mogu samo da izmislim da je drugačije ali to će biti fikcija i što je najgore verovaću da zaista jeste fikcija.

        Liked by 2 people

      • belabojica · April 21

        Sad ne govorim o tome da sam čovek to radi. To se dešava nesvesno. Sećanja se memorišu kako se memorišu na neki način nesvesno i kako vreme prolazi i nagomilavamo druga sećanja, ona stara se transformišu (opet nesvesno). Jedino što ti sama možeš da uradiš je ono što sam na početku rekao – da ponekad pobegneš. To bi značilo jednostavno ne razmišljanje o nekim stvarima i fokusiranje na druge stvari. To ne znači da ćeš da prestaneš da se sećaš, ali to sećanje neće biti u fokusu i jednostasvno može da se nastavi dalje. Nekad sučeljavanje ima efekat, ali ja mislim da često nema. Ljudi često “teše” time zato što im je ispran mozak da je “život borba”, “da se stalno treba boriti” “da moraš da budeš ono što jesi”, bla-bla. Nema pravila i nekad je bekstvo najbolje rešenje, jer kao što si rekla, sećanje ostaje tu.
        Ono… možda je i zveket u glavu i izazivanje amnezije rešenje, ali verovatnije je da će se pre desiti par drugih nešto bolnijih rezultata opsanijih po život.
        Opet sam odužio i zagubio se ali ponekad se samo sapletnem o tastaturu i mrzi me da ustanem.

        Liked by 2 people

      • Zevsova cerka · April 21

        Volim to što pišeš, sve ima smisla i u pravu si, ponekad te i poslušam ali i onda kad to ne uradim upamtim svaku sugestiju.
        Ovo bežanje mi se baš dopada. 🙂
        Hvala ti.

        Liked by 2 people

  5. belabojica · April 21

    I nekad i zaboravim da kažem da je tekst jako dobar i slikovit jer sam previše opterećen sopstvenim egocentričnim komentarima.
    Eto, tera na razmišljanje. To je verovatno ono što želiš pa se i ne buniš 😉

    Liked by 2 people

    • Zevsova cerka · April 21

      Ono što sigurno želim je baš to da tekst podstakne razmišljanje ne zbog samog teksta, ne nužno o njemu prosto da pokrene razmišljanje u bilo kom smeru.

      Liked by 2 people

  6. oblogovan · April 22

    Е, сјајан пост, пре свега, али нешто размишљам – гола истина можда јесте срам, али само ако је посматрају масе. Из угла нормалних људи, она уопште не мора да изгледа тако, зар не?

    Liked by 2 people

  7. Zevsova cerka · April 23

    Ne mora naravno, ali vrlo cesto misljenje mase ugusi misljenje pojedinca.

    Liked by 1 person

    • Jel, čija si ti, mala? · April 28

      Tiranija većine, sestro slatka.
      Aleksis de Tokvil – malo sam se bavila njime u jednom periodu svog, tzv. života.
      🙂

      Liked by 1 person

  8. Jel, čija si ti, mala? · April 28

    E, aj sad ja da ispametujem nešto, a? 😀
    Tvoj divan traktat o istini, skrivanju, ogledalima, zamagljivanjima – potsetio me je na jednu divnu priču Dušana Matića, mislim da se nalazi u zbirci TAJNI PLAMEN, ali ne veruj klimakteričnoj ženi koju povremeno pohodi onaj Nemac… kako se beše zove…. na vrh jezika mi je….
    Ne znam da li ću uspeti da citiram, pa bolje da parafraziram:
    – Nikada nisam razumevao vreme, niti je vreme, taj stalni zid moje konačnosti, razumevalo mene… Juče, danas i sutra tu igru piljaka na putu sam već da zaboravim.
    A onda sledi jedan divan koloplet:
    – Ja sam što nisam bio i nisam već što ću biti, kao što nisam što neću biti i neću biti ono što ću biti.

    Ako sam se ispromašivala, oprosti, jer asocijacijama čovek ne upravlja, a računaj da još nisam popila kafu :-* ❤
    Pišeš sjajno, to smo već konstatovali i možda je suvišna svaki put to ponavaljati.

    Liked by 1 person

  9. Zevsova cerka · April 28

    Lepo si ispametovala, prija mi. Ono sto sam vec cini mi se bas u komentarima ove price napisala, najdrazi mi je tok misli nakon procitane price, svi komentari koji podsticu razmisljanja na bilo koju stranu..
    Hvala ti najlepse na komentaru, pohvalama, na ovim divnim recima :*

    Like

Leave a Reply

