Voda, sapunica…cigareta i pivo, muzika u pozadini, suza, jedna, druga… jebi ga….jebi ga2.

Krajputaš

1. Jutro

Drvce se slomilo. Još jedno, još jedno. Uvek je voleo taj prigušeni zvuk pucanja grančica rasutih oko cepala pod njegovim stopalima. Jutros je majka namirila stoku. Nije htela da ga budi. Nije znala da je budan. Gegavim hodom, verovatno još uvek pospana nosila je dve teške kofe prema štali. Niska, ali jake, mesnate ruke i noge, široka leđa i jaka volja davali su joj snagu da obavlja muške poslove. Na njivi, u polju. Nije pospana, prvo se pomolila i umila, naložila i podmesila… Kofe su joj povlačile stegnute ruke iz ramena tako da bi se zanosila celim torzom. Levo, desno, levo, desno, levo, desno. Sneg se slegao pod njenim korakom. Delom puta od kuće do cepala, ispod male šupe pratio je taj trag. Trebala ga je probuditi i poslati u štalu. Trebao je sam ustati kada se probudio i preduhitriti je. Ipak je on muško. Zašto je onda sačekao da ona sve obavi pre nego se izvukao ispod pokrivača? Brzopleto rukavom obrisa nos. Sada se na gruboj tkanini presijavao kratak trag. Malo snega, tako… Kome je pokojna baka jednom nos obrisala kočanjkom taj više nikad neće biti slinav. Drva su sada vlažna, ali će do podne biti suva. Uzeće veće komade. Tup… tup… tup… Valjalo ih je prepoloviti.

– Pomaže Bog, domaćine!

– Bog ti pomog’o.

Stranac se blago osmehivao. Lepo obučen u cipelama kakve nose ljudi iz varoši, samo još sjajnijim, ogrnut teškim, crnim kaputom i sa šeširom koji mu je zaklanjao oči. Domaćine? Zato što cepa drva ili da bi se dete osećalo važno? Za širokim pojasom držao je sat na zlatnom lancu. Neki trgovac. Šta li hoće? Pazio je kako gazi po snegu, zbog cipela. Zašto bi on iz varošice dolazio ovde, u planinu. Da hoće šta da kupi od seljaka čekao bi vašar ili bi to završio u kafani. Nikad ranije nam nisu ovako dolazili. I ovako rano? Bez konja ili zaprege? Možda ga je neko dovezao. Ipak, ovako rano? A čak i da je došao da nešto kupi ne bi dolazio kod seljaka koje ne poznaje, i ne zna šta uzgajaju i da li čega imaju za prodaju. Možda misli da plati doručak i produži dalje. Bog će dragi znati kuda se ovako rano namerio. Još celo nebo nije poplavelo. Nad šupom su žmirkale zadnje zvezde. Dečak se jedva primetno promeškolji. Naježio se. Biće od hladnoće. Nije mu bilo zima dok je zamahivao sekirom, ali sada stoji. Kako je i pomislio. Putnik namernik. Kaže platiće za doručak, kao da ne zna da mu u domaćinskoj kući nikad neće uzeti novac za ono što pojede. Ali red je da ponudi. Ne traži majku, nego priča sa njim. Dakle zna. Shvatio je kada je video ko cepa drva. Pohvaliće domaćinstvo, rakiju neće odbiti. I nju će pohvaliti. Javiće se majci sa vrata, nazvaće Boga, kako doliči, ali neće pričati sa njom dok mu se ona ne obrati. Ipak kuća ima domaćina.

Dečak odloži sekiru i krenu pred strancem ka kući.

Dobro, hoće da kaže da poznaje seoski život. Nije neki napucanko. Ok, to sam i mnogo pre shvatila, zbog svega. Specifičan je ali je i živeo na selu. Ostao je bez oca ili bez dede nisam sigurna, pati za nekim. Ova priča nema veze sa istinom ali ima neke veze sa nekim njemu dragim. Muška osoba je u pitanju. Stranac vodi računa o sitnicama. Stranac je pedantan. On je i klinac i Stranac ovde. Ne volim istorijske priče praistoriju. Kad se ovo dešavalo? Za vreme nekog rata mozda? Ali ok, dečko ima potrebu da piše o ovome. Posle devojke sa psom, domaćin selo i to… pokazuje drugu stranu njega. Ja sam tu, pratim i posmatram ga. Koliko strana on ima? Odmah želim da komentarišem.

1 COMMENT ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

Trebala sam pohvaliti priču na bilo koji način, ali nisam. Pa dobro, šta sad, neće crći. Igrica na fejsu podiže pritisak, da li sam toliko zatucana da jedan nivo pokušavam da predjem mesec dana?! Nakon pola sata i nešto jače se vratila u moj mali kutak. Verno je čekao komentar. Osmeh se rasuo po celom licu, bila je srećna.

2 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

Počinje komentar sa Hm… to mi se dopada. Sigurno ima porodicu… žena, deca, posao… gde li radi? U gužvi je, ko zna šta mu je profesija. Zauzet je!!! Osećam bliskost. “Priču sa takvom temom”, deluje mi kao podsmevanje, kakva je to “ takva tema”? Pa da, on je ozbiljan čovek, piše o nekom krajputasu a ja ga pitam za devojku koja sanja Stranca. Uvredilo ga je što me Krajputaš nije oduševio više od devojke sa psom. Ali zar on sam nije rekao da se žene vode emocijama a muškarci egom. Ova je priča dakle vezana za ego. Uh… jedva čekam da pročitam ostale priče. Dobro, misli… misli… misli. Moram napisati nešto.

3 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

3.Autor me krajputaš
09/09/2013, 20:42

Neka, nije važno, čekam drugi i trći deo. 🙂

Eto napisala sam pa neka mi i ne odgovori nikada više. Joj, kako mi je čudan ovaj tip, imam utisak da je kontradiktoran. Fejsbuk me zove, mislim da ću sada završiti ovaj nivo. Koncentracija kao na jogi. Disanje. Stomak, pluća, vrhovi pluća…izdah dva puta duži. Koncentracija je potpuna, samo još dva kera..još jedan… i… hmm..gotovo. Prešla je nivo. Upalila je cigaru. Prešla je na nanotek, slaba cigara. Ne dimi previše, prefinjena je, skraćena, siva sa tamnosivim prugama. Uživa u njima. Prva tri dima se ne osete kao ni zadnja tri. Sigurna je da su vrlo slične elektronskoj 0.1 nikotina, šta je to…sitnica. Otišla je do mog kutka. Vrana? Još jedan komentar? Ona se znači uključila u priču, fino.

Bila je ljubomorna, samo zato što neće biti jedina koja ga komentariše. Ipak pre nje niko nikada nije komentarisao. A mogli su. Šta su čekali? Čekali su nju da stane prva na tanki led i iznese svoje mišljenje. Posle dva, tri komentara lako je uključiti se u priču. Ako ništa drugo bar će ostati prva koja ga je komentarisala. Nije joj samo bilo jasno zašto oseca da joj je naklonjen? Kao da je deo nje. Užas! Zašto ga je prisvojila tako, kako je uopste mogla. Na osnovu čega? Mora da se uozbilji i da shvati. Otišla je u imaginarni svet, ali je otišla predaleko. Da, da, da… Vrana.

4 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

3.Autor me krajputaš
09/09/2013, 20:42

Neka, nije važno, čekam drugi i trći deo. 🙂

4. Autor Vrana
09/09/2013, 20:54

I ja glasam za stranca i devojku sa psom! Jedva cekam da vidim sta ce biti kad se opet sretnu 🙂 Ne znam jesam li jedina ali me je onaj njen san podsetio na 50 nijansi :p “me” ja mislim da treba da pokrenemo peticiju da nastavi sa tom pricom 😀

Ma kakvih 50 nijansi? Ova Vrana nije normalna. Koji deo bilo koje njegove priče liči na tu knjigu? Sad mi ništa nije jasno. Da li se ona zeza sa mnom? Sa njim? Ili sa kim god.. moram se nasmejati. Čitala je komentar još deset puta. Brzo se vratila na krv i pticu i san devojke. Pokušavala je da nadje bilo kakvu povezanost sa tom knjigom. Da li bilo šta što ima veze sa osećajima ili senzualnošću mora imati veze sa tom knjigom u kojoj najmanje ima toga? Nije imala ništa protiv te knjige ali je nerviralo bilo kakvo upoređivanje te knjige sa ovim za nju savršenim delom. Komentarisaće…

5 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

3.Autor me krajputaš
09/09/2013, 20:42

Neka, nije važno, čekam drugi i trći deo. 🙂

4. Autor Vrana
09/09/2013, 20:54

I ja glasam za stranca i devojku sa psom! Jedva cekam da vidim sta ce biti kad se opet sretnu 🙂 Ne znam jesam li jedina ali me je onaj njen san podsetio na 50 nijansi :p me ja mislim da treba da pokrenemo peticiju da nastavi sa tom pricom 😀

5. Autor me 50 nijansi sive… Vrana
09/09/2013, 21:11

Peticija je pokrenuta sa prvim napisanim slovom o strancu… ali 50 nijansi,hmm.. ni slučajno.
Ok je knjiga ne radi se o tome. Ali je ta knjiga tako prosto i jednostavno napisana. Natan se ipak služio mnogo ozbiljnjijim stilom pisanja. Dopada mi se što se toliko trudi da bude, nejasan a da opet sve kaže, na inovativan, čudan, pre svega zanimljiv način. E, ne smem više ništa da kažem uobraziće se..

Moja potreba da ga branim… odakle proističe? Šta mi se dešava? Zašto sam toliko pristrasna? Zašto mi se čini da bi ga uvredio ovaj Vranin komentar pa moram da ga branim i da zabranim upoređivane te vrste. Ja sam luda. Moram sutra sa Sanjom da prođem kroz sve ovo. Nakon pola sata Vrana odgovara.

6 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

3.Autor me krajputaš
09/09/2013, 20:42

Neka, nije važno, čekam drugi i trći deo. 🙂

4. Autor Vrana
09/09/2013, 20:54

I ja glasam za stranca i devojku sa psom! Jedva cekam da vidim sta ce biti kad se opet sretnu 🙂 Ne znam jesam li jedina ali me je onaj njen san podsetio na 50 nijansi :p me ja mislim da treba da pokrenemo peticiju da nastavi sa tom pricom 😀

5. Autor me 50 nijansi sive… Vrana
09/09/2013, 21:11

Peticija je pokrenuta sa prvim napisanim slovom o strancu… ali 50 nijansi,hmm.. ni slučajno.
Ok je knjiga ne radi se o tome. Ali je ta knjiga tako prosto i jednostavno napisana. Natan se ipak služio mnogo ozbiljnjijim stilom pisanja.Dopada mi se što se toliko trudi da bude, nejasan a da opet sve kaže, na inovativan, čudan, pre svega zanimljiv način. E, ne smem više ništa da kažem uobraziće se..

6. Autor Vrana 50 nijansi
09/09/2013, 21:40

Zar ti nije Kristijan prvi pao na pamet dok si citala o njenom snu me :p Ja sam se odusevila sa 50 nijansi cula sam dosta negativnih misljenja ali mislim da je bitna sustina. Sto niko nema ime u ovim pricama? Natane pisaces o strancu i devojci zar ne? Nadam se da ce se jos ljudi javiti za sada smo samo nas dve ali bice nas jos 😉

Ona ne odustaje, na momente mi se čini da mi se nabacuje. Svašta, kakva luđakinja. Kristijan mi ni jednog momenta nije pao na pamet, prosto me je sramota da sa njom govorim o tome, ali znam sebe. Ja da ćutim je isto kao i da sam na strani jačega. Nezamislivo. To se neće dogoditi. Ali koliko vidim jedina sam koja odmah odgovara. Izgledaću kao neko ko džabolebari po ceo dan. Evo odgovoriću joj sad i neću više proveravati komentare.. ne uskoro.

7 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

3.Autor me krajputaš
09/09/2013, 20:42

Neka, nije važno, čekam drugi i trći deo. 🙂

4. Autor Vrana
09/09/2013, 20:54

I ja glasam za stranca i devojku sa psom! Jedva cekam da vidim sta ce biti kad se opet sretnu 🙂 Ne znam jesam li jedina ali me je onaj njen san podsetio na 50 nijansi :p me ja mislim da treba da pokrenemo peticiju da nastavi sa tom pricom 😀

5. Autor me 50 nijansi sive… Vrana
09/09/2013, 21:11

Peticija je pokrenuta sa prvim napisanim slovom o strancu… ali 50 nijansi,hmm.. ni slučajno.
Ok je knjiga ne radi se o tome. Ali je ta knjiga tako prosto i jednostavno napisana. Natan se ipak služio mnogo ozbiljnjijim stilom pisanja.Dopada mi se što se toliko trudi da bude, nejasan a da opet sve kaže, na inovativan, čudan, pre svega zanimljiv način. E, ne smem više ništa da kažem uobraziće se..

6. Autor Vrana 50 nijansi
09/09/2013, 21:40

Zar ti nije Kristijan prvi pao na pamet dok si citala o njenom snu me :p Ja sam se odusevila sa 50 nijansi cula sam dosta negativnih misljenja ali mislim da je bitna sustina. Sto niko nema ime u ovim pricama? Natane pisaces o strancu i devojci zar ne? Nadam se da ce se jos ljudi javiti za sada smo samo nas dve ali bice nas jos 😉

7. Autor me Grej…pedeset nijansi Greja, Kristijana Greja.
09/09/2013, 21:54

Ah… ljudi sude po prvoj i zadnjoj rečenici knjige… ne čudi me ništa. Knjiga je puna mana i naravno nije za svakoga, devojkama ispod 25 bih zabranila da je čitaju. Znaćeš sama zašto ovo kažem. Suština knjige, da razmislim…. savremena bajka “Lepotica i zver”.
Dok sam čitala o njenom snu, verovala ili ne, prvi mi je pao na pamet Stranac i radovala sam se što sam ga i ja tako zamišljala.

Uh…i to sam završila. Dobro je. Sada idem. Kupatilo, para. Voda se sliva u kadu, puni je. Sapunica raste. Čarape, pantalone, košulja, majca veš… šljap, šljap…pluć. Jedna noga je u kadi. Čeka da se privikne na temperaturu vode. Koža se lagano ježi. Ima osećaj kao da je neko dodiruje po leđima. Zažmurila je… nije zamišljala samo je žmurila. Sada je celo telo bilo u kadi..bilo joj je toplo. Voda je grlila sa svih strana. Osećaj prihvaćenosti… to je pročitala negde, u njegovim pričama to joj se dopada. Voda, sapunica…cigareta i pivo, muzika u pozadini, suza, jedna, druga… jebi ga….jebi ga2. Izašla je iz kade i poželela da pleše. Ogledalo je bilo naspram nje.. mutno… ne… zamagljeno. Obrisi njene figure su mnogo lepše izgledali tako, kad se ne vide potpuno. Gledala je sebe kako plese. Poželela je da nekome plese, a da taj neko nije njen odraz u ogledalu. Da pusti emociju koju muzika izaziva u njoj. Smešna je. Prestala je da plese..

Snovi. Sanjala je stranca. Sanjala je u stvari lika sa šeširom u kaputu kako je posmatra dok spava. Gledao je toplo i nežno, bio joj je drag. Nije se bojala iako ga nije poznavala.

Jutro. Pet sati, alarm zvoni, čuje ga negde u daljini. Stoji na nekoj ozvučenoj površini i nervira je konstantna vibracija telefona. Navikla je na zvuk alarma, to je ne može probuditi. Ali taj zvuk… PAM! Ne čuje se više alarm. Tačno je osetila momenat kada će telefon pasti na zemlju. Opet se nije razbio, šteta… Ustala je i rekla Strancu dobro jutro, a onda je shvatila da je sama u sobi.

Kafa, četiri cigarete… moj kutak. Evo Vrane, javila se još sinoć. Da vidimo…

8 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

3.Autor me krajputaš
09/09/2013, 20:42

Neka, nije važno, čekam drugi i trći deo. 🙂

4. Autor Vrana
09/09/2013, 20:54

I ja glasam za stranca i devojku sa psom! Jedva cekam da vidim sta ce biti kad se opet sretnu 🙂 Ne znam jesam li jedina ali me je onaj njen san podsetio na 50 nijansi :p me ja mislim da treba da pokrenemo peticiju da nastavi sa tom pricom 😀

5. Autor me 50 nijansi sive… Vrana
09/09/2013, 21:11

Peticija je pokrenuta sa prvim napisanim slovom o strancu… ali 50 nijansi,hmm.. ni slučajno.
Ok je knjiga ne radi se o tome. Ali je ta knjiga tako prosto i jednostavno napisana. Natan se ipak služio mnogo ozbiljnjijim stilom pisanja.Dopada mi se što se toliko trudi da bude, nejasan a da opet sve kaže, na inovativan, čudan, pre svega zanimljiv način. E, ne smem više ništa da kažem uobraziće se..

6. Autor Vrana 50 nijansi
09/09/2013, 21:40

Zar ti nije Kristijan prvi pao na pamet dok si citala o njenom snu me :p Ja sam se odusevila sa 50 nijansi cula sam dosta negativnih misljenja ali mislim da je bitna sustina. Sto niko nema ime u ovim pricama? Natane pisaces o strancu i devojci zar ne? Nadam se da ce se jos ljudi javiti za sada smo samo nas dve ali bice nas jos 😉

7. Autor me Grej…pedeset nijansi Greja, Kristijana Greja.
09/09/2013, 21:54

Ah… ljudi sude po prvoj i zadnjoj rečenici knjige… ne čudi me ništa. Knjiga je puna mana i naravno nije za svakoga, devojkama ispod 25 bih zabranila da je čitaju. Znaćeš sama zašto ovo kažem. Suština knjige, da razmislim…. savremena bajka “Lepotica i zver”.
Dok sam čitala o njenom snu, verovala ili ne, prvi mi je pao na pamet Stranac i radovala sam se što sam ga i ja tako zamišljala.

8. Autor Vrana Stranac
09/09/2013, 22:38

Kako mislis prvi ti je na pamet pao Stranac? Koji stranac? Ne razumem 😦

Ja stvarno ne znam šta tu ima da se ne razume??? Da li ova devojka uopšte čita priče.. čekaj…. ili sam ja luda. Možda stvarno nije stranac? Ok, idem da pročitam još jednom. Našla je priču i sa uživanjem je čitala po ko zna koji put. Obožavala je njegov stil pisanja i doživela je priču. Počela je da mašta i setila se…da, da, da…treba da komentarišem.

9 COMMENTS ON “KRAJPUTAŠ”

1. Autor me domaćin…
09/09/2013, 18:43

Ja iskreno čekam ponovni susret stranca i devojke sa psom…
Verujem da je domaćin, izvini, krajputaš važna karika koja povezuje priče. Čekaću.
Tup..tup…tup…tup, zvučno je spustila jedan po jedan prst na sto :))))

2. Autor natan
09/09/2013, 19:22

Hm. Forma mi nalaže da napišem još dva dela treće priče. Iskreno u velikoj sam gužvi, ali ne volim da ostavljam stvari nedovršene. Možda kad budem imao više vremena i odgovarajuću ideju napisem pricu sa takvom temom. Samo za sad ne mogu ništa da obećam.

3.Autor me krajputaš
09/09/2013, 20:42

Neka, nije važno, čekam drugi i trći deo. 🙂

4. Autor Vrana
09/09/2013, 20:54

I ja glasam za stranca i devojku sa psom! Jedva cekam da vidim sta ce biti kad se opet sretnu 🙂 Ne znam jesam li jedina ali me je onaj njen san podsetio na 50 nijansi :p me ja mislim da treba da pokrenemo peticiju da nastavi sa tom pricom 😀

5. Autor me 50 nijansi sive… Vrana
09/09/2013, 21:11

Peticija je pokrenuta sa prvim napisanim slovom o strancu… ali 50 nijansi,hmm.. ni slučajno.
Ok je knjiga ne radi se o tome. Ali je ta knjiga tako prosto i jednostavno napisana. Natan se ipak služio mnogo ozbiljnjijim stilom pisanja.Dopada mi se što se toliko trudi da bude, nejasan a da opet sve kaže, na inovativan, čudan, pre svega zanimljiv način. E, ne smem više ništa da kažem uobraziće se..

6. Autor Vrana 50 nijansi
09/09/2013, 21:40

Zar ti nije Kristijan prvi pao na pamet dok si citala o njenom snu me :p Ja sam se odusevila sa 50 nijansi cula sam dosta negativnih misljenja ali mislim da je bitna sustina. Sto niko nema ime u ovim pricama? Natane pisaces o strancu i devojci zar ne? Nadam se da ce se jos ljudi javiti za sada smo samo nas dve ali bice nas jos 😉

7. Autor me Grej…pedeset nijansi Greja, Kristijana Greja.
09/09/2013, 21:54

Ah… ljudi sude po prvoj i zadnjoj rečenici knjige… ne čudi me ništa. Knjiga je puna mana i naravno nije za svakoga, devojkama ispod 25 bih zabranila da je čitaju. Znaćeš sama zašto ovo kažem. Suština knjige, da razmislim…. savremena bajka “Lepotica i zver”.
Dok sam čitala o njenom snu, verovala ili ne, prvi mi je pao na pamet Stranac i radovala sam se što sam ga i ja tako zamišljala.

8. Autor Vrana Stranac
09/09/2013, 22:38

Kako mislis prvi ti je na pamet pao Stranac? Koji stranac? Ne razumem 😦

9. Autor me Stranac i devojka sa psom
09/09/2013, 05:50

Vrana nam se zbunila :O 😉
Ako misliš o snu devojke sa psom, devojka sa psom je sanjala Stranca. I taj isti Stranac mi je pao na pamet. 😛

Mislim stvarno. Kako je moguće da bilo ko pomisli nešto drugo dok čita ovo?

Tako je očigledno da su njih dvoje vezani… ne, nego povezani. Posao… naporan dan. Stala je na sekund, napravila pauzu i pitala se…koliko li kafa popiju svi ovi ljudi ovde?…užas.

Konačno, kraj još jedne smene. Sat vremena vožnje do kuće. Strah od velikih žutih auobusa. Zašto??? Čega se bojim, pa šta ako mi pozli. Ne. Eno ga, još jedna žuta karta. Minibus. Kuća, kafa, cigarete. Na šta mi se sveo život? Zašto uopšte dangubim ovde? Zašto??? Evo nove priče. Dakle, on je neumoran. Sviđa mi se.

Ovde mozete procitati i

Deo prvi…

Deo drugi…

9 comments

  1. belabojica · April 11

    Dok sam čitao Krajputaš palo mi je na pamet da Stranac možda na neki način predstavlja Smrt ili nešto slično (nešto što nije zapravo običan čovek). Neki prvi utisak nakon priče s mostom i sada slike njega u selu i utiska koji ostavlja kao da se na neki način ne uklapa u okolinu.
    Spustio sam se dole da ostavim ovaj komentar, pa nastavljam sa čitanjem ostatka.

    Liked by 1 person

    • belabojica · April 11

      Pročitao sam i ostatak i vidim da pucam u nekom apsolutno suprotnom smeru u odnosu na “komentatore”. 😀 Svako se hvata za ono što mu je blisko izgleda. (i meni je zagonetno koja je povezanost sa 50 nijansi i kako neko može doći do toga)

      Liked by 1 person

      • Zevsova cerka · April 11

        Vidiš da je recimo Minja osoba koja je čitala priče i učestvovala u komentarima verovala bih njenoj nesmotrenosti i načinu na koji se uključuje u priču. Ipak ova osoba je sigurno desetak godina starija od nje tako da joj ne mogu oprostiti naivnost.
        Da, u pravu si potpuno neverovatno, niđe veze. A sa druge strane to da se svako hvata za ono što mu je blisko je tačno.
        Verovatno će nam biti jasnije u sledećim pričama. 😉

        Liked by 1 person

    • Zevsova cerka · April 11

      Kao da je došao iz budućnosti, takođe slika klinca, njegove majke i njihovog života generalno se ne uklapa u prethodne priče. Htela sam reći da smo slično pomislili u vezi Stranca.

      Liked by 1 person

  2. Pingback: Deo cetvrti… | Zevsova ćerka
  3. Pingback: Deo sesti… | Zevsova ćerka
  4. Pingback: On od svog ponosa nikada neće videti njen intelekt… | Zevsova ćerka
  5. Pingback: O, plesaće ona, ne plašite se vi za nju. Još kako će plesati, u inat svima vama koji bezobzirno gazite preko koraka koje je prešla ili će preći… | Zevsova ćerka
  6. Daisy · August 15

    Reblogged this on Zevsova ćerka.

    Like

Leave a Reply

