Čuvar imena…

img_20170228_200945

Mrak iza zatvorenih kapaka je inspirisao um da sanja, da nastavi pricu zavrsenu pre mnogo godina. Kako je cudesna i divna ta igra uma na koji ne mozemo da uticemo. Toliko snazna da ponekad kad se probudimo mislimo da je san upravo tad poceo. Proslo je toliko godina da bih se mogla setiti boje…glasa a cula sam ga. Bio je obojen specificnim mirisom i govorio reci koje nisam zelela da cujem.

img_20170228_201048

Dosla sam u san. Ono sto nisam zelela da cujem mogla sam vrlo jasno da osetim na usnama, toplo, nezno ali ne ono sto sam zelela.Ljubio me je u snu i znam da je to nekako namerno izveo iako nisam zelela da do toga dodje. Vidoviti ljudi valjda to umeju, da ti se usunjaju u um i naprave price bez tvog pristanka.

img_20170228_201335

Mogu jasno videti slova i svaku narednu scenu a zatim to i doziveti. Postoji li veci trik od toga? Ako postoji spremna sam da platim bilo koju cenu samo da ga nadmasi i potisne. Ne, ne interesuje me kako se izvodi samo neka zaseni ovaj prethodni.

dsc_0039

To sto sam jedina prezivela iako sam procitala knjigu ne cini me ni junakom ni herojem, cini samo da znam svaku narednu stranicu zivota a to nije zanimljivo. Otkrila sam trik misleci da samo posmatram njegovo izvodjenje.

img_20170228_201747

img_20170228_201916

Kad sam se probudila docekala me je ova prica i kao i svaku pre nje, morala sam je procitati. Radoznalost je ubila macku, ja sam ipak ptica u kavezu.

U moru maski samo je jedna skinuta!

Ovaj spot je inspirisan nasom pricom. Da,dobro ste procitali! I on je procitao knjigu.

4 comments

  1. Pingback: Čuvar imena… | Zevsova ćerka
  2. snoviumeni · May 29

    “Mrak iza zatvorenih kapaka je inspirisao um da sanja, da nastavi pricu zavrsenu pre mnogo godina.” – bas moje stanje…i lepo je citati…

    Liked by 1 person

  3. Daisy · September 6

    Reblogged this on Zevsova ćerka.

    Like

Leave a Reply

