Ogledalo…

– Dobices poklon. Rekao sam ti kada zavrsim svoju pricu o devojkama sa psom i sesirom da ces, pre zadnje price birati da li ces spasiti devojku sa psom.
Ako je spases…odnosno, ako prezivi u mojim pricama ti moras uciniti ono sto zahtevam od tebe. Odnosno od devojke sa sesirom, dakle od tebe.

– Samo da prezivi? Sta tacno? Ne želim da je nosim na duši, naravno da cu uraditi bilo sta da je spasem. I ne želim pre svega da umre niti da se tako oseća … zato što ako sam dobro shvatila ona stvarno postoji i zove se Helena?

– Polako. Ako je spases… Zelim da pokrenes novi blog, novi svet… dobices ime, postaces jedna od onih “pod sesirom” .  Ja je zovem Hana ja sam joj dao ime, Hana znači zahvalnost…dobices i ti svoje ime.

– Ne razumem… šta tačno treba da radim?
– Ako ona prezivi ciklus “sudbina” ti ces pod imenom …otvoriti novi blog, i pisati price…kakve, pricacemo o tome pre nego pocnes…zvoni mi tel, izvini… javljam cim se vratim.
– To ime… to ime je…Zbog plesa i muzike…?

– Evo me izvini, mislim da sada ne moram vise da objasnjavam oko novog bloga i imena?

– Oko novog bloga ne moraš da objašnjavaš samo moraš biti detaljniji..
– Detaljnije cu ti pricati o pricama kada bude doslo vreme da biras, pa sta izaberes…
– Pun si iznenadjenja..to je poklon ili je ime poklon? Sad nemam pojma sta je uopste poklon?
– Ime, mislim da ti savrseno pristaje.
– Muzika i ples…Muza! Zevsova cerka.. bese?
– Da. Majka sirena inace… ne dajem imena svakome i bez razloga.
– Hvala ti. Moram da znam kako izgleda devojka koju cu spasiti ili bar da znam kako razmislja.. koje je boje? Ok ja želim da je spasem..?!

– Ne mogu da ti pošaljem njenu sliku. Ne bi  bilo lepo prema njoj…

mogu grubo da ti je opišem.
– Ni slucajno! Svasta! Koje je boje?
– Znam da nisi tražila sliku, zelim da vidis kako sam fin.
– Kako razmislja?…hmm…fin..ti..?
– Mislim da je roze boje..Oci su joj zeleno-plave, nešto između, plava kosa, paž frizura, vitka..
– Da li je pametna?
–  Nije glupa.
– Mogao si da kažes samo da..
– Moram ja da zavijam u celofan. Umalo da zaboravim, nisi mi poslala deo iz prethodne price koji te je rasplakao…
– Volim te, on kaže. Nju? Koju nju? Onu iz svog sveta koji želi, onu koja nikada neće biti nesrećna zato što on želi da bude srećna pored njega? Ko je ona? Voliš li nekoga samo dok radi ono što želiš? Da li bi je voleo kada bi rešila da postane profesionalna kurva. Da li bi je voleo znajući da daje svoje telo nepoznatim muškarcima za novac? Svaki deseti put gratis? Da li bi je voleo bez nogu koje ga dovode do ludila ili ćelavu sa alkom u nosu i navučenu na heroin? I tada bi to bila ona, zar ne? A on bi je voleo i bio srećan jer je ona srećna. Ne! To je neka druga koju on voli.
– Napisao sam novu pricu…
dsc_0039
dsc_0040
dsc_0043
dsc_0042
Leave a Reply

