Izmišljena priča 3…

300743-3736925-1
Svaka sličnost sa istinitim dogadjajima je sasvim slučajna. Priča je izmišljena i nikada se nije stvarno dogodila.

Šesti dan dvadesetčetvoročasovne prepiske dvoje ljudi koji se nikada nisu sreli koji ne poznaju jedno drugo a ni sebe potpuno. Sa svakim postavljenim pitanjem otkrivaju sebe deo po deo. Odnos postaje jači, dublji, strastveniji… nesvakidašni u odnosu na situaciju u kojoj se nalaze.

“ Na pitanja odgovarate pitanjima.
Vi postavljate pitanje na koje znate odgovor.
Da znam odgovor zasto bih pitao?
Da biste izbegli da saznate svoj sopstveni
odgovor. “

– Dokle god mi nije konkurencija ne smeta mi… i dokle god znamo čije priče su tebi omiljene , naravno..
– Odgovor na pitanje iznad mog odgovora nisam dobila… pitam se?
– Da.
– Ok. Tako sam i mislila.
– Znaš i zbog čega?
– Sad vise nemam onaj osecaj od jutros… dobila sam dozvolu. Znam, zbog price.
– Priča…
– Nisam bas toliko glupa.
– Da vas ostavim?
– Zelis?
– Nisi mi odgovorila na pitanje…
– Ne.
– Da li ćemo pričati o tome?
– Da. Ako zelis..
– Da li sa njim igraš neku igru?
– Da. Nije tako dobar igrac. Pitaj.
– Tvoj je red.
– Da li bi ti smetalo da sa jos nekim igram ovu igru?
– Ne. Da li to radiš zbog mene?
– Ne. Da li mislis da radim zbog tebe?
– Da. Da li si pričala sa njim dok sam učio?
– Da. Da li ti mislis da se ja lozim na tebe?
– Ne. Da li i kada jednom sednemo jedno naspram drugog, posle toga možemo ostati prijatelji?
– Da. Da li mislis da mozemo postati nesto drugo?
– Ne. Sta god se desilo, šta god kad bi uradili uvek bi ostali prijatelji.
– DA.
– To nije bilo pitanje, konstatacija…
– Da li planiras da ubijes nekoga?
– U priči?
– Salim se. Ko pita?
– Moje red da pitam.
– Ajde.
– Da li je vec zaveden?
– DA. Da li se bojis da me izgubis kao prijatelja?
– Ne. Da li misli da je on zaveo tebe?
– Da. Pitaj…
– Misliš da će ti ikada poljubiti koleno?
– Ne. Da li znas da se led i vatra ne trpe?
– Da.Da li je ovo bio ubod?
– Da. Da li znas da koliko god bio hladan led ako je blizu vatra ce ga istopiti?
– Da. Da li znaš da se led topi u vodu koja gasi vatru…?
– Ne. Da li konstatujes da se led svakako topi, kad god je vatra objekat?
– Ne, nastavićeš da me ubadaš?
– Hahaha. DA. Da li te boli?
– Da, da li uživaš?
– Ne. Da li je to kontrolisano nanosenje bola?
– Da. Da li si mu pominjala mene?
– Ne.
– Da li si se nadala da ću reći da na pitanje o kontrolisanom bolu? Da li smem da uzivam pri svakom kontrolisanom ubodu?
– Da. Da li ti u stvari volis da ti neko kontrolisano nanosi bol?
– Da. Svako to voli, samo neki ne znaju, a neki lažu…
– Ja sam… koji neki?
– Moj red da pitam.
– Ok. Ginekolog.
– Da li je dobio poljubac?
– DA. Da li sam ti nedostajala danas?
– Da. Da li sam ti nedostajao danas?
– Da. Da li si video poruku da sam pozelela da te cujem?
– Da, znaš da bih se javio da si zvala?
– NE. Da li znas da nikada ne krecem ka tudjoj teritoriji dok ne cujem kreni?
– Da. Da li je pristojan?
– Ne. Da li ti se dopada ideja da se dopisujem sa njim?
– Ne, pumpaš mu ego?
– Da. Da li sam te uhvatila u lazi?
– Ne, nikada te ne lažem, čak ni kada mislim da bi bilo bolje. Ko postavlja pravila?
– Kako da odgovorim?
– Da li ti postavljaš pravila u igrama sa njim?
– Ne. Da li znas da se ja uvek uskladim?
– Da. Da li kršiš njegova pravila?
– Da. Da li znas da ste slicni?
– Ne. Da li znaš da si me sada uvredila, više nego što si mislila da ćeš uraditi kada si me nazivala kukavicom?
– NE.
– Da li znaš da ne postoji niko sličan meni?
– DA. Da li ja to osecam neku emociju?
– Da. Da li se plašiš?
– NE. Da li je ta emocija lepa ili bar izaziva kontrolisan bol?
– Ne.
– Da li želiš da znaš zašto sam sam 4 – 5 godina naučio da kontrolišem svoje emocije skoro do savršenstva?
– DA. Vise od svega.
… sada mi reci da li si sigurna da želiš da popustim pred emocijom koja nije pozitivna, sada kad znaš kako sam naučio da ih kontrolišem?
– Koja emocija?
– Da ili ne, nastavljamo igru..
– Ne. Da li si i dalje emotivan po pitanju osobe koju sam uporedila sa tobom?
– Ne, nisam nikad ni bio emotivan po pitanju njega… Da li misliš da on uopšte može da se poredi sa mnom, da smo ista merna jedinica?
– Da. Ne.
– Da ili ne?
– Ne. Da li hoces da prestanem da se dopisujem sa njim?
– Ne. I dalje imaš svoj kontrolisan bol, samo me nikada ne poredi sa drugima… suviše sam gord da se tada kontrolišem. Da li sada kuckaš sa njim?
– Da . Da li znas da je on veci Djavo od tebe?
– Da li znaš da ćeš se kajati što si to rekla? Odgovor?
– Ne. Da li te izazivam?
– Ne..Da li si mu rekla da je djavo?
– Ne. Da li znas da je pokusao da bude bolji od tebe?
– Ne, mnogi su pokušali niko nije uspeo. Da li imaš želju da mi preprićavaš vaše razgovore?
– Ne. Da li ces me buditi ujutru ako te zamolim?
– Da.
– Imam jos dva pitanja. I ti dva.
– Ne. Pazi sta ces pitati…tri.
– Ok tri…Cekam…
– Da li glumiš?
– Ne. Da li si ljubomoran ?
– Da. Da li ćeš mu pričati o meni?
– Da. Da li zelis da znas ko je on?
– Da, šta je potrebno da saznam?
– Nista, recicu ti.
– Sada mi reci ko je on.
– Jedan deo koji je nekada izasao iz tebe I ostao negde zapisan… citala sam nasu prepisku dok si ucio… To si ti .
– Imam još jedno pitanje. Odgovori na njega i idemo na spavanje.
– Ok.
– Da li si me išta slagala večeras?
– Da. Da li se ljuts?
– Nisam ljut zbog toga da li se dopisuješ sa nekim, to podpada pod kontrolisani bol. Ne smeta mi. Par reči je zabolelo, ništa više…
Wednesday, October 9, 2013 2:44 PM

Leave a Reply

