Nedodirljivo…

Zevsova ćerka

Image

Zamišljala ga je. Kakav bi on bio kad bi ga ona zamislila? Nije umela te misli da spoji ni sa jednim fizičkim izgledom. Glas mu je zamišljala… pomogli su joj interpunkcijski znaci…nije znala da objasni kako samo je znala da može da ga čuje. Širokih je shvatanja to je očigledno ali je neka ograničenost u njemu zakržljala.

Nedodirljiv je… trudi se da bude…  ali… ona ga je dotakla.Sa tim mislima je utonula u san.Ustala je, istuširala se i pohitala na posao. Čekanje…autobus uvek mora kasniti… jedna cigareta… cela, nekad je pušila samo do pola i autobus naiđe

 Nije se naljutio? Bila sam ubeđena da će mi nešto prebaciti, zar nije bio nabeđen?… Ceo svet je njegov!  I kako ja mogu odgovarati umesto njega?…hmmm dragi moj…kako da kažem, mislim gugl je odradio svoje ja sam samo copy- paste… Misli da se kao razumem u to ali kad bi znao…

View original post 100 more words

2 comments

  1. modernapoezija · January 31

    Besno samo nastavi ovako

    Liked by 2 people

  2. lombardosss · January 31

    Hvala 🙂

    Like

Leave a Reply

